Thursday, January 27, 2011

kepala berbintang2 ****

hellu everyone...
arini aku xtau la terlebih penat ke   terlebih rehat..
mana xnya masa kat kedai aku dah terlentok dah....
nak kata tido lambat xde la lambat mana....
1.30 aku dah terbongkang atas katil dah.
hari yang sebelum tu kul 2.30 kot aku tidow elok je aku masa kat kedai....
ni masa tengok tv tadi citer 6 progresif aku dah terpejam.....
yang peliknya time iklan elok je aku terjaga....
pehtu citer mula balik mata aku pun terpejam la jugak...
hampeh betul!!!
ter miss aku citer tu..
bangun-bangun tengok citer s3ram kat ria..
sakit ati kowt tgk citer tu.ending macam hampeh..
wat penat tgk je..tau la dia wat 3 story skali...
tapi at least bagi la ending yang best sikit.
dah abis suma mata rasa macam nak pejam dah...
tapi dah memang habit aku.
before tidow online dulu..
so tu yang aku leh update blog nih.
masa buka fb lak aku baca entry member aku....
leh lak wat entry pasal perbualan antara kuali.mangkuk ngan sudu....
hahaha...yang buat kepala aku bertambah bintang-bintang yang berpusing bukan sebab pe pun...
dia tulis bahasa melayu celup...^_^
pening aku nak pahamkan apa dia tulis..even benda tu simple je pun.huhuhu.
cuma otak aku lembab sikit nak mencerna apa yang aku baca tu..
ape2 pun...hari ni aku sangat-sangat ngantuk tapi bila dah on9 rasa ngantuk pun ilang.hahaha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...