Thursday, April 11, 2013

busy dan malas menaip

assalamualaikum

start bulan mac lepas memang aku dah mula sibuk dengan kerja aku.sebabnya masa tu bantuan sawit dah bukak semula.lepas tu pulak ada budak baru masuk menggantikan jawatan aku yang dulu. aku dah turun jawatan -_- tapi gaji sama.muahahaha

so aku nak kena ajar budak baru ni step2 kerja dia.walaupun sebenarnya xde la ajar banyak mana pun sebab semua nya simple je dan dah ada format.just ubah sikit2 je.tapi aku masih juga lagi uruskan kerja aku yang dulu tu sebabnya budak baru ni xde komputer lagi.laptop dia pun kat kampung, xberambil lagi.

maka aku nak timbunkan dia ngan keje pun xleh.walaupun budak2 opis lain share pc ngan dia xbermakna dia boleh duduk lama kat pc tu kan.so untuk menjadikan keadaan selamat aku masih teruskan kerja aku tu.cuma yang simple2 aku bagi la dia handle. tapi kan aku pengajar yang baik *muntah hijau*

ok la cukup la ni kan.untuk update sikit2 je.aku nak menaip panjang2 memang xsempat dan malas sangat rasanya.sebab asal aku nak taip je time tu la orang datang tanya macam2.at last aku malas taip.huhuhu
ok la see u again.bubye ^_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...