Wednesday, December 11, 2013

my second nephew - ammar zikry ^_^

assalamualaikum

harini rasa macam malas bertingkek2.nak cari borang permohonan yang hilang tapi sebab xjumpa2 so marilah rest kejap.so aku nak share la sikit pic anak sedara aku yang nombor 2. lahir 10 september 2013 aritu kat ipoh.huhuhu tapi aku wonder la apasal baby masa kecik xsecomel masa dia dah sebulan keatas ek.

yang ni masa dia lahir 10.09.2013 ^_^
melepak-lepak la.apa lagi nak buat.hehe
dengan abang apiq.huhuhu
opah punya keje.hahhaa
auuww cak!!
action time =)
with ashu yg cute =p
di hospital :(
di hospital lagi 
sebenarnya baru2 ni anak sedara aku ni dok kat hospital.sebabnya dia ni jenis bila bernafas dada dia dok bunyi macam berdengkur.memula memang aku ingat dengkur rupanya bukan meyh.kahak dia tu dok sangkut kat dada.xtau la sebab sejuk ke ape.so doc suggest suruh amik neb 4 jam sekali kalo xsalah.then along aku request untuk masuk wad je sebab malas nak berulang ke hospital.

dengar x bunyi dia bernafas.macam dengkur kan?

so duduk la kat hospital tu dalam 4 hari. tadi baru keluar wad kata along aku.huhuhu masuk wad tu pun bukan sebab serius sangat sakit cuma nya nak mudahkan lagi je xpayah berulang.nasib baik dh keluar.nanti aku minggu ni je la nak jumpa ammar.

sabtu ngan ahad next week aku ada kursus kat pulau jerejak.next week lagi plak aku nak ke penang holiday ngan kawan-kawan.si ammar bulan 1 dah start dok ipoh balik.so minggu ni je la pun nak gomol2 dia.hehehe

so itu je la nak share.harapnya ammar dapat jadi anak yang soleh.dapat jadikan arwah ahmad ammar sebagai inspirasi untuk membantu ummah dan menjadi insan yang terdidik serta soleh.amin

p/s : ammar suka ngajuk mulut ngan lidah orang >_<

2 comments:

Faaeinz said...

Ammar. nama sama dengan anak saudara akak yang first. Semoga Ammar menjadi anak yang soleh dan sentiasa menjadi penyejuk mata buat emak dan ayah. Insha-Allah.

maisarah sarah said...

amin.hehehe namanya ammar zikry.huhuhu suka mengajuk gaya orang budak ni.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...