Wednesday, October 16, 2013

assalamualaikum

kemain lama lagi aku xupdate blog kan.last update hujung bulan 8 masa bos kecik pindah opis.ekekeke ampunkan saya penunggu gua. bukan apa, aku selalu je bukak blog ni tapi aku gi dashboard dan baca blog orang.pastu bila dah tekan new post aku biar dulu and main facebook lak.leka dengan facebook yang diselang seli dengan keje opis ni makanya teruslah lupa nak update blog.bila nak update tengok2 dah waktu balik.maka sign out je la jawabnya =p

alhamdulillah tahun ni ada rezeki lebih. tahun lepas aku join korban guna duit hasil aku berniaga vco, tahun ni aku guna duit bonus yang xhabis lagi. aku punya bahagian korban hari ni baru diaorang buat. tapi aku xbalik pun.raya semalam pun aku ada je berkampung kat rumah sewa. bukan xmau balik tapi aku baru je balik dari kampung pagi isnin.terus je masuk ofis pastu lepak-lepak kat rumah je.nanti jumaat balik kampung balik.xde nak hairan sangat la.sejam je pun dari rumah sewa aku nak ke kampung.hehe

so last week birthday aku.alhamdulillah bilangan angka bertambah tapi usia makin berkurang.sebab orang kata makin kita tua makin kurang sebenarnya usia kita. tapi sedih sikit la sebab orang yang aku tunggu2 untuk wish birthday xde pun wish.hurmm xpe la.mak ngan ayah pun xde wish tp tu xkisah sangat.yang terkilan bila budak tu xwish T_T tidak mengapalah ku redha.muahaha

eh sudah lah dah waktu balik keje.idea nak menaip pun terus hilang.hahaha ngantuk sebenarnya ni.semalam tidur pukul 3 pagi pastu bangun awal pulak.ahaks so till here then xoxo

alolo comelnya :p
p/s : selamat hari raya korban


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...