~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Thursday, May 30, 2013

realiti atau gurauan?

assalamualaikum

start dari tahun lepas sampai la tahun ni memang ramai sangat kawan-kawan zaman belajar dulu dah kahwin. ni pun budak ofis aku merangkap member belajar dulu nak kahwin 3hb ni. member teknik pulak 1hb ni. tu dia...mau aku xrasa 'terancam' sebab aku calon pun xde lagi.huhuhu

sebenarnya nak story benda lain.dulu-dulu aku xperasan pun pasal benda ni. sebabnya masa zaman sekolah dulu dah biasa dah bersembang sambil sebut perkataan 'aku sayang ko la' atau pun ' ni yang sayang lebih ni'. budak-budak laki pun sama je.selalu je cakap gitu ngan budak perempuan. so start dari situ sampai sekarang pun bila diaorang sebut perkataan gitu aku jadi macam biasa je pun.

tapi mula dari lebih kurang dekat2 hujung tahun 2011 aku ada la gak mesej dengan sorang budak laki dari kelas aku tu. sembang2 gitu je la. dekat fb pun ada jugak ber chat. masa tu kalau aku ada bagi info kat dia pasal kerja kosong ke atau aku mesej benda yang penting ke, di akhir mesej dia nanti mesti dia akan taip 'luv u', 'sayang ko' dan lain-lain. aku xperasan pun benda ni mula-mula tu.

lepas tu ada sorang member aku ni suka sangat nak skandal kan aku ngan budak tu. at last ramai pulak la yang menskandal kan kitaorang. lepas tu ada la jugak aku curhat kat KKS pasal benda ni. KKS kata mungkin mesej dia pasal love semua tu betul kot. pastu KKS suruh aku tanya kat dia pasal tu. memang sayang atau main-main. gila kau!malu oii.hahaha

sekarang baru aku perasan benda ni.banyak kali gak la dia hantar mesej gitu. tapi ayat penghujung dia tu mesti dia gelak. so aku pun confuse sama ada ini realiti atau gurauan *padahal hati bunga-bunga dah*. tipu la kalau aku kata aku xterasa bila tengok kawan-kawan semua dah kawen. KKS ngan BFF pun dah ada calon.aku???hehehe xpe tunggu je la.

sayang 1
sayang 2


sayang 3

sayang 4
itu antara mesej nya lah.tapi sekarang ni dah jarang la mesej-mesej dah.cuma berbalas komen je dekat fb.itu pun sekali sekala.sebab dia pn dah kerja dan aku plak xtau nak komen banyak2 kat status dia tu.so aku xpasti sama ada dulu tu memang dia ikhlas atau main-main.kalo dia ikhlas maknanya aku la yang 'blank' masa tu dan sekarang dia dah malas nak layan agaknya.hahaha

biarkan je la.orang kata kalau dah takdir xkemana kan.yang member2 aku kemain lagi dok bahan cakap kampung kitaorang pun xjauh mana.nak balik raya pun senang.hoiii sampai gitu sekali kan.hehehe xpe la walau apa pun kita tunggu je la.xkan perigi nak cari timba plak.dah la xde pengalaman bab2 gini.

so pada pendapat korang ini realiti atau gurauan.bagi aku 50-50 la.sebab melibatkan orang lain kan.so xboleh la nak confident sangat.kang kecewa xsudah plak aku nanti. orait siap jugak entry baru aku untuk blog ni.xde la bersawang dah. lepas ni biar sebulan dua dulu baru buat entry lain.hahahhaa

p/s : esok tetiba kena gi ofis teluk intan plak.malas oiii!!!


2 comments:

CikLaLA said...

wahhh... dah ade yg sayang.. bestnye..

maisarah sarah said...

xde nya kak weh,tu suma auta je tu.xtau realiti ke gurauan.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...