Friday, September 12, 2014

lagu-lagu untuk menghiburkan anda

Assalamualaikum

lama sangat rasa xupdate entry panjang2.heehehe sebenarnya aku selalu je tulis new entry tapi semua separuh jalan.almaklumlah orang pemalas memang la gitu kan.sudahnya segala entry tu masuk dalam draft je la.tunggu aku kerajinan nanti baru aku sambung.entry aku gi holiday pun dah banyak kali aku xabiskan.

sebenarnya nak share je.kalau korang perasan setiap kali korang bukak blog aku mesti ada lagu kan.mula2 dulu sikit je lagu aku masukkan.tapi sejak akhir2 ni mana lagu best2 semua aku sumbat dalam blog ni.hahaha sebabnya selain bagi korang dengar, kadang2 aku pun dengar sama.sambil2 aku buat keje kat ofis tu kadang2 aku bukak gak lagu2 dalam blog ni.kadang2 jemu gak dengar radio je.so dengar la lagu yang aku masukkan kat sini.yehaaa

sorry lah kalo lagu2 ni membuatkan pc/lappy korang loading lama masa nak bukak.ampun ye tetamu2 yang baik hati semua :) sebabnya banyak sangat lagu yang aku letak kat situ.ye aku sedar semua tu.huhuhu

so bawah ni lah senarai lagu yang aku masukkan setakat ni.akan datang mungkin ada penambahan lagi.ekekeke


jadi sambil2 korang baca entry merepek aku tu boleh la korang layan lagu kan.xde lagu pelik2 pun.semua lagu best2 je aku letak.walau apa pun terima kasih semua sebab ada gak yang sudi menjenguk ke blog xsemenggah aku ni.selamat melayan perasaan kawan2 :)

p/s : entry merapu je aku buat kan.hahaha nanti aku rajin lebih sikit aku up entry elok dan bagus ye.kalau rajin la >_<

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...