Thursday, December 13, 2012

erk!nak bagi tajuk pe ek?

assalamualaikum

pagi tadi aku dah kasi settle segala keje aku. kecuali yang bahagian filing.ehehehe sebab aku memang malas sangat2 nak buat filing.al kisah...esok sampai isnin aku akan bercuti dari kerja.sebabnya petang esok aku akan gerak ke kangar perlis.

member masa ip dan mpob dah nak kawen so saje2 la pergi nak meriahkan suasana kan.tapi yang sedihnya sebab aku pergi dari perak ni sorang2 je.macam xcaye pun ada.nak kata xpernah gerak sorang2 untuk perjalanan jauh ni pun xjugak.sebab masa study dulu aku sorang2 gak balik dari johor.eh tapi bukan sorang2 naik kete tau, naik bas je.hehe

sambil2 gi wedding member boleh la gak jalan2 perlis kan walaupun belum gaji.kalo ikutkan tengah sengkek gak nih.tapi syukur sebab duit keuntungan dari jual vco tu ada lagi.so xde la masalah sangat pun.just aku harap perjalanan nanti selamat dan tenang je.kalo xsilap aritu aku tengok banyak gak persinggahan bas ni.

so just doakan aku selamat pergi dan balik ye =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...