~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Friday, November 5, 2010

first day wat blog

salam pertemuan.ini la first time aq wat blog bagai...xnak bengang lak masa aq wat mende ni memula td.nasib baik la aq ni ada sifat2 kesabaran yang tggi.....kalo xaq ttp je trs laptop aq ni.tp xpe kerana blog ini aq gagahkan juga.dah manyak kali gak mkcik azreen suh aq wat blog tp aku mls.sbb akak aq kata takut kena bayor.muahaha..aq pn xpaham mende yg kena byor...so dalam senyap2 n tnpa pengetahuan sesiapa kecuali mkcik azreen aq telah membuat blog ini.mksdnya disini aq masih dalam mood belajar ok.segala tunjuk ajar akan diterima dan xakan dibiarkan..hehehe.aku ni bukan nya pndai sgt bab2 menulis ni.almaklum le masa sekolah dulu karangan aku xberapa nk cerdik.gitu le jadinya

4 comments:

azreen ashreen said...

gyler nye tunahh..!!
wt bl0g p0n nk ne pkse..
bukn aku s0h wy jaat p0n..
hahaha..

maisarah sarah said...

xpe2..disebabkan itu,kalo aku xreti ko la jd mangsa kaunter pertanyaan aku.huahuahua

azreen ashreen said...

hahaah..
0rait beb..
n0t bad la k0 pnye bl0g nihh..
sj0k jer tgk..
ehee..

Devil Inc. said...

Oh oh oh, sila rajin enter. Jadi tak ada la panjang berjela untuk di baca. Pening :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...